6.30 - 8.25 - |
Schodzenie się dzieci. Zabawy w kącikach zainteresowań, praca z zespołem dzieci lub indywidualna, gry dydaktyczne, zabawy i ćwiczenia logopedyczne, zabawy ruchowe. |
8.25 - 9.00 - |
Zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania. |
9.00 - 9.25 - |
Śniadanie. Czynności samoobsługowe, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. |
9.25 - 10.25 - |
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia umuzykalniające, imprezy okolicznościowe. |
10.25 - 11.25 - |
Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery i wycieczki. |
11.25 - 12.00 - |
Czynności porządkowo-higieniczne, przygotowanie do obiadu. |
12.00 - 12.30 - |
Obiad. |
12.30 - 13.00 - |
Odpoczynek poobiedni, kwadrans na bajkę, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań. |
13.00 - 13.45 - |
Kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. |
13.45 - 14.00 - |
Czynności porządkowe, mycie rąk. |
14.00 - 14.30 - |
Podwieczorek. |
14.30 - 15.45 - |
Aktywność własna dzieci, zabawy ruchowe w sali i na powietrzu, kontakty indywidualne z rodzicami - w miarę potrzeb i oczekiwań. |
15.45 - 16.00 - |
Rozchodzenie się dzieci. Prace porządkowe. |