Jan Paweł II

Publiczna Szkoła Podstawowa
im. Jana Pawła II

Hej, w góry!

W dniu 26 maja odbyła się wycieczka uczniów klas szóstych, którą wspierali również uczniowie klasy czwartej i piątej. Pojechaliśmy w góry, a dokładnie do Szklarskiej Poręby i w okolice Jeleniej Góry. Naszym przewodnikiem był pan Miłosz, a opiekunami ze szkoły była p. Natalia Kicińska, p. Ania Garbacz i p. Gosia Horodniczy. Pierwszym punktem naszej wycieczki był zamek Czocha w miejscowości Sucha, najbardziej podobały nam się w nim tajemnicze, ukryte przejścia. Następnie udaliśmy się do Szklarskiej Poręby, gdzie poszliśmy zobaczyć dwa cudowne wodospady, dużą atrakcją było zejście w kaskach do wąwozu Kamieńczyka – największego wodospadu w Sudetach. Potem wdrapaliśmy się na zamek Chojnik. Ta wyprawa była naprawdę wyczerpująca, na Chojnik dotarliśmy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni. Widok, który podziwialiśmy z zamkowej wieży wynagrodził nam trudy górskiej wędrówki. Zanim ruszyliśmy w drogę powrotną, wstąpiliśmy do McDonalda. Atmosfera podczas wycieczki była bardzo przyjemna. Wszyscy zapomnieli o sporach miedzy sobą i chyba pierwszy raz byliśmy tak zgraną ekipą. Było wspaniale!

Hej, w góry!Hej, w góry!Hej, w góry!Hej, w góry!Hej, w góry!Hej, w góry!Hej, w góry!Hej, w góry!